حسین نامه

خاطره ششم

چهارشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ق.ظ



(یادش بخیر دوم راهنمایی بودیم من سه هفته پشت سرهم درس علوم رو  تک میشدم با نمره های 0.5, 1.5 بازم 0.5 این درسم همش زنگ آخر داشتیم هفته سوم که 0.5 شدم بعد کلاس پدرم اومد دنبالم من تا برسم دم در یکی از بچه ها زودتر رسید ب پدرم گفت معلم علوم پسرتو زده معلممون بد میزد نامرد بدترین کارش این بود دمه خطو میگرفت بلند میکرد آدمو الانم بهش فکر میکنم دردم میاد خخخ  هیچی پدرم صبر کرد تا من بیام گفت صورتت چرا قرمزه من گفتم هیچی گفت همینجا وایسا تا من بیام حالا نمیگم با چ وسیله ای رفت تو دفتر خخخ مدیرمون محلی بود میشناخت پدرمو, پدرم گفت کدوم فلان فلان شده ای(این یتیکه سانسور شده خخخخ) پسرمو زده مدیرم گفت هیچ فلان فلان شده ای نمیتونه پسرتو بزنه(بازم سانسور شده خخخ) هیچی معلمه دید داد و بیداده فرار کرد اونروز, پدرم بهم اونلحظه هیچی نگفت وقتی رسیدیم خونه گفت کدوم درسه کتابشو بده بهم دادم بهش کتابو زد تو سرم گفت هفته بعد 20 میشی منم از ترس هفته بعد 20 شدم, نکته اخلاقی نظام آموزشی قدیم از الان خیلی بهتره حتما باید زور بالاسره بچه ها باشه خخخخ)

نظرات (۲)

خخخخخ
روش درس خوندن دهه شصتیا دی:
پاسخ:
خخخخخخخخ
دهه شصتی نیستم ولی کلا خودم مث دهه شصتیا درس خوندم
خخخخخ منم دهه شصتی نیستم اما خب با این تفاوت که شما با روش اونا درس خوندین ...کلابهم  ثابت شد  که این مدل درس خوندن پاسخگو هست دی:
پاسخ:
خخخخ آره نظام آموزشی الان اصلا خوب نی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی